Skolstart

Sammanfattning av sommaren nollåtta.

1. Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Svar ja.

2. Dog någon som stod dig nära?
Svar nej. 

3. Vilka länder besökte du?
Hm.. ehm.. jag har hela tiden befunnit mig i Sverige. Yes.

4. Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Sol bland annat. Och värme hade ju varit trevligt. 

5. Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
2aug.

6. Största misstaget?
Mh. Eftersom jag inte kommer på något så finns det nog inte något speciellt...

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom en liten förkylning har jag mått fint.

8. Bästa köpet?
Oj. Hm. Min senaste hårspray. Den luktar gott. 

9. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Ändå har jag inte handlat speciellt mycket. Jag har varit sparsam, minsann.

10. Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA!

11. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
i will always love you ; början av sommaren.
your call, perfect, fall for you ; under sommaren
 unchained melody, galway girl ; slutet av sommaren
jag har lyssnat på ovanligt mycket musik den här sommaren så det finns massor att välja på.

12. Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Definitivt gladare. Visst, det har gått upp och ner. Men generellt MYCKET gladare.

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit och rest.

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit. Det är onödigt.

15. Hur tillbringade du midsommarafton?
Ja, minsann. Inte på något speciellt vis.

16. Blev du kär i sommar?
Jag blev kär. Jag är kär. 

17. Hur många förhållanden?
Förhållande och förhållande. Ett..?

18. Favoritprogram på tvprogram?
Jag har i stort sett inte kollat på tv på hela sommaren. Måste jag välja något så blir det nog morden i midsomer som jag sett ett par, tre gånger med mamma.

19. Bästa boken du läste i sommar?
Från biblioteket; en ska bort.

20. Största musikaliska upptäckten?
Oho. Ingen speciell, tror jag. 

21. Något du önskade och fick?
Jag fick en mobil, det var snällt. Och så fick jag lära känna någon väldigt underbar. 

22. Något du önskade dig men inte fick?
Ingenting tror jag. Minne som en guldfisk märker jag. 

23. Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Saxin var här, vi slappade till största del. Men vi åkte i alla fall en sväng till skolan, lämnade en hel hög med böcker, sade hejdå till J samt kollade efter mina kvarglömda skor. 

24. Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Det kan alltid bli bättre.

25. Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Slappt. Otroligt slappt. 

26. Vad fick dig att må bra?
Sommarjobbet. Skn. Vänner. 

27. Vem/vad saknade du?
Solen om jag ska gnälla igen. Annars så tror jag att jag fick träffa i stort sett alla som jag saknade. 

28. Sommarens sötaste?
Alla barnen på dagiset. De var verkligen hutlöst söta! 

29. Sommarens hetaste?
Saxin med sina dyra flipflop. 

30. Sommarens största kärlek?
Mozart hade jag kunnat sagt om jag var oseriös.
Tommy om jag var seriös.

31. Sommarens besvikelse?
Vädret. Återigen. Finns inte mycket mer att klaga på. Tiden som bara rann iväg.

32. Sommarens bästa?
Skn på flera olika sätt. Samt alla mysiga uteritter.

32. Sommarens snällaste?
Det tyckte jag var en dålig avslutningsfråga. Mycket dålig. Amatörmässigt.
Snällaste. Folk är väl lika snälla/icke snälla på vintern.
Men visst. Jonas kanske som lyckades fixa så att jag får gå bf. Det var verkligen snällt.
Ja, det var nog det snällaste.

SLUT!


Kommentarer
Postat av: Tommy

"Tommy om jag var seriös."

naw :') du e finast <3

2008-08-17 @ 20:41:46
Postat av: Saxin

Superdyra märkesflopp! :D Love it!

2008-08-17 @ 23:19:32
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0