Yes, sir

Och då kommer vi till frågan, vad ska jag blogga om idag?
Den ständiga frågan. Ibland flödar idéerna. Ibland inte. Idag är en sådan dag. Då det inte flödar det allra minsta.
Dagen har varit rolig men jag är trött. För få timmar sömn i natt också. Saxin kommer hit om en eller två eller tre timmar, jag vet inte så noga. Hon ska få sova i min brors säng. Till en början var det tänk att hon skulle få en mysig och ickebred luftmadrass att sova på, mormor och morfar har i samband med flytten lånat våra två tältsängar. Men så nu så ska min bror fara iväg till farmodern i stan några dagar. Visst, hans rum är stökigare än mitt och luktar instängt blandat med kattmat men hans säng är definitivt skönare än en luftmadrass med femtiotvå veck. Så, så får det bli. Kanske kommer hon att åka på ett par sjukdomar om hon inte är vaccinerad, men överlever gör hon förmodligen. Stark kvinna!
Men vi lär verkligen bli tvungna att byta lakan. Det är nog nästan så att vi får bryta loss de som är i sängen nu. De bakterier som förmodligen gjort sig hemmastadda skulle jag inte ens låta min värsta fiende utsätta sig för. Sådärja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0