hero

Den här dagen har vart ganska långsam, liksom hela den här förkastade helgen. Helt onödigt egentligen, hade lika gärna kunnat sova. Sova bort precis hela helgen. Jag har pysslat med hästarna, delat reklam, diskuterat dilemmat att föda barn och hämtat pappa på stationen. Nu har vi tydligtvis fått erbjudande att åka ned till Filippinerna och bo hos några släktingar som visst har hus där. Vi får väl se, det tar visst tjugo timmar med flyg och eftersom jag lider av grym flygrädsla så kanske jag stannar hemma. Men i och för sig vore det inte helt fel att åka någonstans där det är varmt och uppleva en annan kultur, man vet ju aldrig. Jag hoppas i alla fall att jag och mor följer med till Polen nästa sommar(?), det är något som jag verkligen har högt upp på min lista. Polen och London.
För tillfället så sänds singing bee. Ännu ett program där svenska folket har möjlighet att förlöjliga sig. I och för sig så kan vi tittare till viss del känna oss roade, men när jag ser dessa människor så... det är mest pinsamt. Nu för tiden drar man sig inte för någonting, allt är tillåtet, bara det drar till sig många tittare. Nej, tack. Däremot så började precis "i en annan del av Köping", jag har i tidigare blogginlägg hyllat det programmet and i still love it. Ska kolla på andra avenyn nu, så det spelas in så att jag kan kolla det någon annan dag. 
Efter andra avenyn skall jag duscha och sedan blir det nog sängen. Jag känner mig trött i huvudet och lite sömn är nog inte helt fel. 
Inte så mycket att skriva idag, mer än att jag aldrig haft så här många besökare i min blogg som jag har just nu. Trevligt! 
Det kommer definitivt skrivas mer imorgon om lite roligare saker. Måndag. Då gäller undervisningsfri eftermiddag, ridning och möjligtvis även lite friidrottsträning, men inte helt hundra ännu. Vi får väl se. Ha't bra! 

TJARRÅ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0