äckeldag.

Jag längtade till fredagen. Härmed hatar jag fredagar. Jag hatar fredagar av hela mitt hjärta, jag hatar pms-känslor som spökar inuti hela mig, jag hatar allt! Jag är.. depp idag.
Skolan var usel. Vi spelade bla basket. Skittråkigt. Bara en massa skit hela dagen. Sedan åkte jag på träning, mina ben värker pga någon benhinneinflammation, iaf en påbörjan till en sådan. Usch, jag är så trött och ledsen på allt. Men det är väl kanske det här jag förtjänar efter allt jag gjort. Jag förtjänar att vara ensam. trampas på och må allmänt uselt. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Man får vad man förtjänar, right?! Ja, så.. blä!
Mamma är i Örebro och ska köpa träningstights åt mig om hon.. hinner. Så förmodligen blir jag väl utan, det vore ju inte bara lite typiskt. Om allt annat har gått emot mig den här dagen, varför inte det också? Det vore väl ändå lite härlig grädde på det där förbannade moset. Jag är verkligen inte det minsta pepp på någonting idag. Skulle helst av allt vilja gå och lägga mig, naivt dra täcket över huvudet och gråta floder.. men jag låter bli! Happyhappy, det är bara det som gäller. Smila stort och se positivt på det här sjujäkla livet. Jag förstör allt, får stå för det och sedan gnäller jag. Det är ju alldeles förträffligt! Jag orkar inte med det här just nu, känns det som. Men som alltid är det bara att acceptera läget, räta på sig och anta den stadiga blicken som inte viker undan. Yeah, right. Jag skulle verkligen kunna skriva ytterligare femton sidor om hur trött, irriterad, ledsen, besviken jag är och hur hopplöst allt känns. Men jag låter bli, för att... för att ingenting. Jag ska se på film, men den är väl förstås också jättedålig!

Hejrrrrrrrå


Uppdatering kl. 21:25
Mamma fick tag på ett par tights på Stadium, men dessvärre inte sing star.. Såhär var det; min bror tvärvägrade att betala hälften, så då tänkte jag först strunta i det. Men så ringde jag hur som helst upp mamma och bad henne köpa det i alla fall, då sade hon att hon sett det på on off men att hon inte hann åka tillbaka dit, så hon skulle kolla på coop. (strax därpå ringer bror upp och säger att han visst kan betala halva). Men finns det något sing star på coop? NEJ! Mamma och bror åkte iväg vid två och är fortfarande inte hemkomna, men de borde komma om högst en timme. Jag har kollat på beauty shop som gick på 3an och sedan vart ut och gett hästarna some food. Överväger vad jag ska göra nu, är lite smått uttråkad och börjar även bli väldigt trött. Hoppas verkligen att mamma köpt med sig pepsimax hem, för jag känner att jag och mtit huvud skulle behöva en dos av den utomordentliga drycken.

Hejdå, för andra gången!


Uppdatering kl. 23:36
Det här blir min sista uppdatering för jag ska alldeles snart sova. Har pratat med Sammi hela kvällen nu och jag är på betydligt bättre humör. Tack vännen! Ska äta lite tillsammans med mamma och pappa sedan blir det nattinatt, är verkligen grymt trött.

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0