Fredaaaaaaaaaag

Fredagar är en av mina absoluta favoritdagar. Sista dagen i skolan, pepp inför helgen.. ahmen det är bara för bra! Åkte till skolan idag, var lite rosslig i halsen och smått nästäppt, men läget är under kontroll. Först hade vi spanska, jag missade hela läxförhöret (no plugg) men var nästan lika glad för det. Sedan fortsatte vi med lite håltimme och därefter so där jag inte behövde göra 'läxan' utan får göra den på måndag istället. Good! Ska faktiskt se till att försöka plugga inför det nu. Hade lite syo-snack, engelska, syo-snack igen och valde linje. Så här ser det för tillfället ut nu (får se om jag lägger till något mer och ändrar lite sedan, men val 1 ska förbli så):
Val 1. Op
Val 2. Natur, kvinnersta, profil häst

Tror minsann att det var så och så får det förbli, i think... tills vidare.
Skippade idrotten eftersom jag varit sjuk (att jag ska träna och rida senare idag har inte med saken att göra!!) och fick klart för mig att jag skulle sitta uppe i skolan och jobba, shit no, tänkte jag och åkte hem. Jag tog ju i alla fall med mig lite plugg hem som jag kan sitta med här hemma istället. Det är väl bra..?

Ska käka lite snart, mamma ska till ridhuset och efter det drar nog jag och pappa (och esben?) till kastplanen och sedan ska jag träna.. När jag kommer hem är det bara att byta kläder och trycka in Mozart i transporten. Överväger faktiskt att kanske hoppa lite idag.. det vore nog ganska roligt. Men å andra sidan behöver vi dessyrträna, men det kan vi ju i och för sig göra först. Men aja, vi får väl se.

49 dagar kvar tills det att jag får övningsköra. Fem poäng till mig!


Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0