helgggggg!

Imorgon.. äntligen ; två dagar LEDIGT och aah.. jag längtar något alldeles grymt. Är sjukligt trött och vill bara sova! Mitt på dagen är jag jättetrött och skulle kunna sova i flera timmar, men när jag lägger mig vid ca 21.30-23.00 kan jag verkligen inte somna. Vänder och vrider mig minut efter minut och.. usch!
Ganska soft dag i skolan idag. Amanda var sjuk, men jag, Emelie och Elin var pepp! Först hade vi no hela förmiddagen, det var väl helt okej. Vi gjorde inte speciellt mycket.. Sedan lunch, gick och köpte fetmabulle och efter det hemkunskap. På den kollade vi på någon film och diskuterade reklam. Sista lektionen var so, hade lite genomgång och skulle sedan planera något företagsgrej.. typ, komma på någon vara, marknadsföra etc.
Hemma nu i alla fall. Ska käka lite om en stund, plugga spanska, engelska, so:n och matte. Inte det minsta roligt! Imorgon blir det träning *wuhu* och får se om jag hinner till ridhuset också. Verkade inte riktigt så idag, men imorgon är det en ny dag och vi får väl se. Ah, är för trött för att skriva något mer, får inte ur mig något ordentligt i vilket fall.. mest massa svamlande.

Tjah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0