One Of The Brightest Stars

För tillfället är bilddagboken så.. AAH! Hela tiden är det för hög belastning så nu ger jag upp och ägnar mitt liv åt något annat. Har fortfarande ca 5-6 matteläxor att ta igen. Gjorde en kraftansträngning att ta igen det idag, men icke, jag förstår nada. När jag väl fått en sak förklarat för mig kör nästa grej ihop sig, i den här takten lär jag då aldrig bli klar.
Idag när mamma vaknade så hade vi lite meningsskiljaktigheter och med mina humörsvängningar/rubbningar så gick jag ut i det blivande stallet. Jag vet inte vad som flög i mig, men en hel del fick jag gjort i alla fall. Bland annat så satte jag upp spikar så vi kan hänga upp grimskaft och grimmor, jag byggde en hylla som vi kan ställa allt ifrån olika sorters lotion till insektsmedel och torrschampoo på. Och så ändrade jag om bland fodret och borstade och borstade, svårt att få bort allt hö som gladeligen sprider sig, men jag gjorde åtminstone ett tappert försök. Eftersom jag inte vart hemma ikväll ska jag alldeles snart ut och ge hästarna kvällshöet och en försenad middag, väntar bara på att pappa skall göra sig klar så han kan göra mig sällskap. Jag är ju trots allt ganskaaa mörkrädd.
Ingen skola för mig idag, och nej, jag är inte direkt sjuk. Jag har ont i magen, men det går att uthärda. Jag känner mig mer trött på allt, på mig själv, på allt jag gör och... jag orkade bara inte. Tyck att jag skolkar, det är väl en blandning av det trots allt. Men jag är så instabil och känner mig inte pepp för ett öre, jag.. äsch, jag vet inte. Som om att det inte räcker med att mitt psyke (säger man så?.. det låter lite psycho och jag menar inte att jag är überdeprimerad etc, lite allmänt hormoniellt depp bara) är trött, jag kan inte sova om nätterna heller. Jag kan verkligen inte sova. Jag ligger enbart och stressar upp mig själv så pass att jag får lite smått hjärtklappning och det pirrar i magen. Helt hysteriskt! Oftast bara för små, små saker, men med tanke på att jag är så oerhört nervöst lagd så är jag ju Jämt nervig för något. Jag behöver, på allvar, lugnade tabletter! Jag går och lägger mig runt tio och efter tusen djupa andetag nerifrån magen och tankar på ingenting så är jag fortfarande vaken och somnar inte förrän framåt (tidigast) ett, två någon gång. Och sedan då, jag blir ju magsjuk när jag inte sover ca 7-9 tim per natt, minst 7 timmar Måste jag sova, annars kör magen ihop. Så har det vart sedan jag gick ungefär i 3:an någon gång. Någon bättre har det blivit sedan jag blev äldre, men sömnproblemen blir bara värre. Sömnlös AB! Nog om det. Ska i alla fall till skolan imorgon, sedan rida och friidrottsträning.
Beställde ju då kläder igår för drygt ett par tusen, massor på rea och jag kommer nog inte behålla hälften, men det är då alltid lika roligt att sitta och kolla på detta gigantiska utbud av alla sorters varor. På tal om varor och internethandel så har vi hemkunskap imorgon.
Har börjat på min nylånade bok idag. (den är lånad i skolbiblioteket, där får man ju inga räkningar. Detta var en pik till biblioteket i 'stan' som nu gett mig en räkning på 600:- det är skandal!!!!!!) Läkare är titeln och skriver av Erik S.. någonting har jag för mig. Så pass.
Ptja, ska väl bege mig ut nu i denna svenska "vinter" och se till att alla blir nöjda och glada.

Godnatt, min vän!


i  l o v e  y o u  , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0