same mistake

Sådär, då har jag alltså klarat mig igenom hela måndagen... ja, snart i alla fall. Först plugget, gjorde inte några storverk men det är prestation nog att bara vara där. Åkte sedan på träning och för tillfället lider jag av benhinneinflammation på vänstra benet (speciellt, känner av det även på det högra benet) så idag kunde jag inte direkt använda mina ben så mycket. Var med på lite uppvärmning, men det gjorde rejält ont redan då så sedan körde jag kastprogram istället.
Lillebror ligger sjuk med feber, trots att han har nästan 39 grader så är han i stort sett lika pigg som vanligt. Just nu tjockar han popcorn och kollar på tv, tv-tittande förmodar jag att han ägnat sig åt hela dagen. Ptja, och om ett tag ska jag ut och bära sissodär 30 buntar hö, underbart! Jag verkligen läängtar.
För övrigt så trodde jag att sms-funktionen på min fyra år gamla mobil hade lagt av, både mamma och pappa (som jag visste om) hade skickat sms men jag fick ingenting. Men så prövade jag i alla fall att starta om den förbenade telefonen, och 'visp' så hade jag helt plötsligt en drös "ny"inkomna sms. Det var ju trevligt, för jag har inte råd att inhandla någon ny mobil för tillfället. Det är ju åtminstone ingen nokia 3310 jag har.. fast de mobilerna fungerade ju i alla fall och snake är nog jordens roligaste spel.. och det är space någonting. Jag minns att jag kom till sista bossen och varvade spelet flera gånger. Sjukt roligt, lite nostalgi skänker jag åt den hederliga telefonen, må jag säga.
Ska nu avrunda här, funderar på att beställa lite kläder och sedan se över vad kvällens tvtablå har att erbjuda.
Tjaaaaaaah!


Emilia, du betyder mest.
Jag ska aldrig göra något sådant mot dig igen.
Love you, bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0