shine on

Se här ja. Har idag tränat och.. ehm, ja, jag har tränat! Vaknade av väckarklockan vid tio, steg upp, matade fiskarna och hästarna, åt frukost. Så åkte jag iväg på träningen. Hej, jag har träningsvärk. Okej, jag har verkligen en grym träningsvärk så en och annan muskel lär ju finnas här inne. Jag har ont i stort sett överallt och det som var en början till benhinneinflammation lär nog vara en benhinneinflammation nu, för jag har riktigt ont i på sidan av där vid benet, nu på bägge benen. Men man ska väl inte klaga, det finns dem som har det värre.
När jag kom hem åt jag tillsammans med mormor och morfar innan de åkte hem och sedan fixade jag hästarna. Har så också glott på tv och vart trött. När resterande av min familj kommer hem ska vi(vilka vet jag inte, iaf jag) in till Arboga och dela reklam och sedan när jag kommer hem ska jag helt klart kolla på de tre senaste avsnitten av andra avenyn.. okej, okej, jag vet att jag sade att det inte är så bra längre, men jag kan ju inte bara ge upp mitt tittande hur som helst, jag måste fullfölja den här serien. Ska även försöka att inte komma i säng hur sent som helst. Plugg imorgon och jag känner mig verkligen inte det minsta pepp. Men nu är det bara några veckor kvar tills lovet, kämpa, kämpa, kämpa!
Ska jag väl schemalägga den här veckan också, så som jag brukar göra. Såhär (tror) jag att den här veckan ser ut:
Måndag: Plugg, friidrottsträning, rida
Tisdag: Plugg, bokis
Onsdag: Plugg, rida, friidrottsträning
Torsdag: Plugg, Boga
Fredag: Plugg, friidrottsträning, rida
Lördag: Agera funktionär i Örebro, (rida)
Söndag: Boga, tj, dela reklam, (rida)

Sissodärja, vi får väl se. Ganska fullspäckat men jag har ju trots allt mig själv att skylla. Försöker hinna med så mycket som möjligt. Justeringar lär nog ske med tanke på att jag inte vet hur moder jobbar den här veckan, eftersom Mozart fortfarande bara har en sko och att jag därmed måste hålla mig i ridhuset kan det bli lite problematiskt med skjuts, men det ordnar sig nog.
Har precis vart ute och gett hästarna hö+tagit in betfor och lusern att blötlägga. Och idag när jag kom hem från träningen låg båda hästarna i vindskyddet, så söta var dem små horsysarna. Och äntligen, äntliiiigen har morföräldrarnas hund åkt hem, den hunden är död i mina ögon. Han skriker, skäller och aah, blir helt tokig på honom.
Just nu är mitt liv inte det bästa kanske, absolut inte på topp. Och till stor del har jag mig själv att skylla, jag förstör och förstör och förstör, men det är väl så det är ibland. Jag försöker också, men tydligen räknas inte det.
Fick brev från Madde idag(!!!!! :D) Hon bor ju i London nu och hon hoppades att jag ville komma och hälsa på. Funderar faktiskt på att åka dit i sommar, men vi får se. Jag är ju trots allt lite flygrädd och sådär, har inte åkt så mycket på egen hand. Men vi får väl se, det kan ju bli spännande. Helt uteslutet är det verkligen inte, måste nog bara överväga det en längre tid. Det var hur som helst bra med henne och ptja, jag saknar henne riktigt mycket, hon är den absolut bästa vännen jag någonsin haft. Hon gjorde så otroligt mycket för mig, hjälpte mig och fanns utan tvekan alltid där. Sedan så svek hon mig totalt, men hon bad om ursäkt och jag Accepterade det och allt ordnade sig. Trots att det inte är lätt att bli sviken av någon man älskar och bryr sig om förlåter man just för den kärlek man hyser till personen i fråga. Fick Maddes mailadress och jag ska försöka knåpa ihop ett mail och sända iväg det så snart som möjligt.
Saknar verkligen också Rebecka, tror att det är min tur att skriva brev till henne men det har inte blivit av. Eller så är det hennes tur.. jag minns inte riktigt.
Esben var här idag en liiiten stund. Det var han som lämnade brevet från Madde och så. Pratade en liten stund och sådär. Ville bara inflika det eftersom jag har skrivit så mycket annat ointressant. Sådetså.

Ascccccch!

want to show you my heart
I want to know you by heart
And love you by heart
I'm right here beside you
There's nobody else to set you straight
To shake you
To let you know
That it's still not too late
 

Du jag vet en hemlighet
Det finns en stjärna man får ta ner
Det finns en
stjärna som är din
Och vill du veta en sak till
När skeppen lägger ut från land
Och du ska långt långt bort nånstans
Ta den alltid med i din hand
Ta den alltid med överallt
Jag önskar dig allt vackert för du är
Det bästa som jag vet

Vad jag önskar att du får
Allt det där som du vill åt
-
jagtyckeromdig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0