Dagens wzup

*Inom en dryg timme skall Gotland ha anländit. Äntligen, äntligen ska jag få träffa världens underbaraste barn. Som jag har längtat! Träffade dem bara en alldeles för kort stund för ett antal veckor sedan, och oj vad de hade vuxit!
*Sitter för tillfället och lyssnar på Bryan Adams, en underbar röst som jag upptäckte för cirkus en halvtimme sedan.
Vad mer skall vi berätta...
*Jag föredrar min bror när han har så hög feber att han knappt kan gå och definitivt inte orkar retas. Han hade ju bara 39.7 i morse vilket helt plötsligt sjönk till 38.2 eller 4 eller något åt det hållet. Och den mannen kör just nu på för fulla muggar, spelar ut hela sitt register. Vad jag inte riktigt kommer underfund med är hur fort det gick från halvt död till oförskämt pigg.
*Idag visar sig Sverige från sin bästa sida och jag har lapat sol som en galning. Inte blir jag det minsta brun för det.
*Tankafett är generösa idag och har lagt ut hela två filmer som jag längtat efter; p.s i love you och im not there. Det tackar vi hjärtligt för! En vacker dag kommer jag att åka fast för nedladdning.
*Jag har inte längre en endaste kamera att tillgå. Mor och fars har gått sönder, den vägrar använda sig av minneskort. Lillebrors är jag strängt förbjuden att använda, undra vaarför?.. Min egen pajade jag ju a long time ago.
*Jag gillar egentligen inte stjärnor. Det känns löjligt. Varför stjärnor? Överväger att byta ut dom mot streck. Men då ska väl min text hålla på att krångla.
*Imorgon far jag och Saxin till Strängnäs över dagen!
*Någon gång nästa vecka måste det bli ytterligare en tripp till Örebro för inhandling av kläder inför helgen. Det här var nog en av de absolut viktigaste punkterna. Anteckna det, gott folk!
*Igår fann P3 en dykare samt en saltkarssamlare. Det var intressant. Sen somna jag.



Vi har hört den förut, men den är bättre när man ser texten!
... eller så är det bara jag som har fått för mig det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej, låter kul :)



Ha en trevlig kväll!

2008-07-24 @ 22:12:34
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

2008-07-24 @ 22:19:17
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0