dessa barn

Intressanta och nya saker får jag berätta någon annan gång.
Jag stod och gjorde fart på två gånger, i den ena satt den minsta och i den andra satt två barn. Den ena är väl runt två år och den andra lite yngre, en pojke och en flicka. Det paret gjorde fart själv till största del. Hur som helst sitter de ned en stund och gungar med lite fart. Då tittar pojken på henne, ler från öra till öra och så plötsligt då ger han henne en dansk skalle. Världens knock blev det, en riktig liten smäll. Han såg fortfarande precis lika glad ut som innan, överlycklig, medan hon mest verkade bli chockad.. till en början. Det dröjde inte många skunder innan hon började gråta. Jag gick fram och tröstade lite. Pojken försökte han också, han klappade henne på det onda huvudet, blåste och sade något som jag behöver tolk för att förstå. Strax därpå fortsatte de att gunga. Han lycklig och hon med en rödbultande knöl i pannan. Gulligt!
Imorgon ska jag jobba 8-14 och på fredag (tacktacktack!) 06.30-12.30!
Nu ska jag alldeles snart gå ned och byta om och sedan fortsätta ut i stallet och fixa i ordning Mozart. Blir ridlektion och sedan middag. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0