god kväll

Nu framåt kvällningen tog jag en tripp till Arboga. Träffade en hel hop med gulliga människor. Mycket trevligt! Fick även smaka på att det bor en liten racerförare i Saxins mamma. Skoj! Imorgon kommer Saxin hit klockan 15.05 och stannar över helgen. Vi ska förhoppningsvis hinna med en hel del... finns dock risk för att vi blir liggandes på sängarna timme ut och timme in, passar oss utmärkt, ibland.
Nej, jag har ingenting som helst att förtälja. Ska upp om 7,5h och jag kommer förmodligen inte kunna sova än på minst ett par timmar. Roligt värre. Lite panik med mina timmar där, må så sägas.
Jag funderar på att testa modebloggens värld. (såhär tror jag att det skulle se ut:)

Dagens outfit:
Kjol : STOCKH LM (mq)
Kofta : Postorder
Knappar : egensydda (det är en historia i sig. ont gjorde det i alla fall, ända till att Saxin fixa!)
Armband : present
Skjorta : H&M

.. okej, hur kul var det där? Vi "fetdissar" den idén i fortsättningen. Det var inte en förändring i min smak.
Gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0