godmorrrgon

Nu har jag sovit i nästan elva timmar. Jotack, det var skönt, men jag sitter fortfarande och gäspar. Jag gick och lade mig strax före elva och läste och så plötsligt känner jag hur oemotståndligt trött jag blir. Så jag lägger boken bredvid kudden och så placerar mitt huvud på kudden. Jag ska bara blunda lite, vila ögonen innan jag fortsätter att läsa, tänker jag tyst där för mig själv. Halv sex på morgonen vaknar jag. Lampan lyser, boken ligger bredvid kudden och mobilen är borta. Jag lyckas hitta den vid fotändan på sängen. Hur den hamnade där är jag totalt omedveten om.
Men något som är ännu mer underligt var att jag gick av någon anledning in på inkorgen nu på morgonen och minsann, två sms hade jag fått som jag inte hade en aning om. Ja, plus ett till som jag upptäckte just då när jag vaknade. Men på något vis så måste jag ha läst de där två smsen i sömnen. Jag är alldeles mobilberoende nuförtiden och jag vet att jag ibland när jag vaknar till direkt kollar på mobilen, dock brukar jag minnas det då.
Ja, tur var väl att jag inte hade svarat något... underligt då.
Ska nog börja packa snart.
Det kommer att bli ännu en mycket stekhet dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0