kvällens sista

Egentligen borde jag sluta blogga. Alla bloggar nuförtiden. Jag minns när jag blev medlem på bilddagboken, då var inte en endaste kändis inom min vänskapskrets medlem. Nu är man nästintill lite underlig om man inte har bilddagboken och befinner sig i tonårsstadiet. Likadant har det blivit med att ha en blogg. Hur positivt det är på en skala tänker jag inte uttala mig om. Äsch, det är väl såhär det blir. Möjligt att även bloggandet kommer ersättas med något annat i sinom tid.
Jag har även märkt att ska man blogga då ska man blogga om mode. Eller vara en riktigt populär typ. Typ känd. Jag är ingenting, däri kommer väl resultatet att jag har ganska fattigt med läsare. Dock har jag några tappra själar läsandes varje dag.
Det här var egentligen bara ett sidospår och från början ingenting jag tänkt skriva en endaste rad om.
Vad jag hade tänkt skriva har jag glömt. Om jag nu hade tänkt något vilket inte är troligt.
Ett abrupt slut på något jag snarare trodde skulle bli starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0