LYCKA!

När jag kom hem väntade ett vitt kuvert på mig. Jag formligen slet upp det och med pirrande mage och andan i halsen fick jag tag i pappret som skulle berätta för mig vad som ska hända de kommande tre åren. Och ja, JAG KOM IN! Jag kom in på barn och fritid!
Jag valde ju om för ett par veckor sedan, lite väl sent med andra ord. Jag hade innan valt sam men kommit på andra tankar under sommarjobbet. Så det fixades och trixades donades och.. (det är för övrigt hämtat ur "johanssons garage", en bok på dagis) så nu fick jag besked i alla fall. Jag är inne! Äntligen kan jag slappna av och kanske få lite sömn om nätterna.
Skolavslutningskatalogen hade även kommit. Jag ser ut som en elak, sur bitch. Jag förstår inte varför nästan alla andra ser så glada ut!
YEES!

Jag längtar till helgen 1-3aug. Käärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0