tjosan

Blir bara en kort och snabb uppdatering utan någon som helst tankeverksamhet.
Var riktigt, riktigt trevligt och skoj på jobbet idag. Nu sedan jag kom hem har jag varit ute och storstädat Mozarts box och fyllt på med ny torv. Nu ska jag byta om och lägga mig för att steka på studsmattan och läsa "män som hatar kvinnor" (stieg larsson), hoppas att den är bra! Saxin dyker väl upp om ett tag förmodar jag. Blir nog en ganska lugn dag. Att bita på en knäckebrödsmacka där det är lite svartbränt och som en kant, det smakar som det luktar när man står nära någon som röker. Dagens viktiga information.

23.16
Sådär, då har det till och med hunnit bli kväll som snart övergår till natt. Vill ni veta vad jag och Saxin hittat på? Förstod nästan att ni var outhärdligt nyfikna. Vi har; kollat på två filmer (kid svensk - 3av5 toasters y speak - 2,5av5 toasters), sjungit sing star till det att min röst försvann, druckit hinkvis med lidlcola och ätit god mat! Nu ska vi väl kanske kolla lite mer på film, ta in hästarna och ja, vi blir mycket troligt vakna hela natten.
Det flyger runt en hel hop mygg här som käkar köttstycken från våra späda, men välutvecklade, tonårskroppar. Skamligt!
Hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0