Yeap

. Den här dagen har varit varm och klibbig. När jag och Saxin satt ihopträngda i baksätet tillsammans med en sjuk lillebror insåg vi att våra hudar fastnade i varandra. När man drog isär armarna lät det äckligt. Det var inte så roligt. Men för övrigt har den här dagen varit heltrevlig. Bjöds på en underbar suprise!
. Jag skulle ha fått lön idag, dvs. alla pengar för sommarjobbet. Jag gick in på nordea och skulle se över saken. Jag hade fått lön från sdr men några pengar från ställe nummer två sågs inte till. Skandal! Moder ska ringa på måndag. Jag måste ha pengarna! Att saker och ting aldrig fungerar. Irritation!
. R och El skulle ha kommit hit imorgon och ridit, men nu blir det ingenting av med det. Synd, tycker jag, men vi ska ta det lite längre fram. Det blir ju bra.
. Jag har ingenting roligt att berätta.
. När vi kom hem nu för några timmar sedan tog jag en uppskattad promenad med hundarna. Dessa förskräckligt påflugna bromsas bet mig på varje vad samt på rygg och arm. Kände mig oerhört terroriserad och viftade därmed med armarna som en tok. Inte hjälpte det, inte.
. Moder Abraham och fader Hercules samt lillebror käkade bläckfisk ikväll. Riktigt snuskigt tyckte jag och avböjde. Mina kräkreflexer körde igång bara jag såg eländet.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0