sjunde juni.

Somnade någon gång efter fyra och sov riktigt oroligt ända fram till halv elva, då jag vaknade.
Just nu är kanske inte humöret på topp. Den som uppfann mensvärk borde skjutas. Det är klibbigt varmt. Hela min kropp värker efter gårdagens vurpa.
Om ungefär en och en halvtimme ska jag börja göra mig i ordning, drar sedan vidare för att hämta Saxin i Arboga och efter det är vår slutdestination Köping. Blir nog trevligt. Framåt halv sju- sju någon gång ska jag dela ut den inte alltför roliga reklamen, idag är det i alla fall bara en enda sak att lägga i lådan. Lidl! Så det lär ju gå undan. Efter det stordådet bär det av hemåt och så ska jag försöka få fart på skrivandet igen. Yes, så ser väl min dag ut.
.. jag börjar kunna alla låtar som lugna favoriter spelar.. det säger väl en hel del!
Slänger upp lite bilder bara för att jag känner för att piffa upp mitt inlägg lite idag.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0