trettonde juni.

Gårdagen. Helt okej trevlig kväll. Det bjöds på lite underhållning, god mat, trevligt sällskap. Vid närmare eftertanke finns det inte speciellt mycket att berätta. Jag grät inte. Jag såg ingen annan som grät. Inga slagsmål. Men mina svarta lackpumps blev förmodligen stulna.. eller bortstädade.
Slänger upp ett par bilder från gårdagen (dessa kommer från Oscarssons mobil.) Fler bilder (och kanske med lite bättre kvalité) kommer tidigast söndag. Det är Saxin som är innehavare av dessa och hon har inte tillgång till någon kabel förrän då. Så det så.

1. En liten del av klassen (fröken P 3 från v, bjurström nr 4, jag nr 5)
2. Fröken P och jag. Glada prickar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0