Ingenting

Den här dagen har verkligen vart riktigt händelselös. Jag har gjort i stort sett ingenting. Mina planer att umgås med vännerna från Arboga idag gick totalt i krasch, istället tvingade min mage mig att stanna hemma. Har kollat på två urusla filmer som inte ens är värda att nämna vid namn, sovit, skrivit. Det låter oerhört spännade, eller kanske inte. Femtusen finnar har gjort sig synliga i mitt ansikte, tack mens, tack! Ni män, var evigt tacksamma att ni slipper denna procedur. Fast i och för sig brukar jag sällan ha riktigt värk, men den här gången... nej, det är inte det minsta roligt. Bättre lycka nästa gång.
Nu framåt kvällningen kom mormor och morfar och hälsade på. Vi åt lite mat, fikade och nu ska jag nog snart blada min reklam. Tidigt i säng för min del, jag är trött redan nu, på grund av att jag i morse vaknade redan halv åtta- smärta! Nej, jag ska inte gnälla mer. Jag är ju en sådan positivt lagd individ.
Det blev ju i alla fall en liten uppdatering idag.
Ciao!

(För övrigt, dessa bilder symboliserar detta: Bild1. Jag och Saxin. Hon är bäst och hon jag ska på spex på lördag. Dessutom har hon klippt sig och är görsnygg! Bild2. Broder, han säger schex, retas och.. är precis som en bror ska. Det är sådana som honom och Emilia man tackar, tackar för att de finns!
Detta inkluderar såväl Andreas som jag inte för tillfället har någon bild på, han har stöttat och brytt sig till tusen, vilket jag verkligen uppskattar!)



Saxin!      Broder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0