tid över..

.. så jag ska ta och skriva några rader. Idag har jag vart i skolan, inte alltför många 'seriösa' lektioner. Så nu har jag nyligen kommit hem, ska skriva lite och ladda ned fyra avsnitt till av säsong tre - greys anatomy. Inga läxor, inga måsten. Faktiskt ganska så väldigt skönt. Efter att Erica igår lärde mig spela liite gitarr så blev jag jättesugen, dessvärre upptäckte jag att båda våra gitarrer låter grymt illa, så det blir ingenting med det inte. Idag kommer förhoppningsvis lite grejer jag beställt och ikväll ska kanske jag och mamma iväg och hämta hö. Sedan efter skolan imorgon blir det lov, inte lite skönt, minsann!
Sådetså..


[Jag avskyr att jag tycker om dig så mycket som jag gör.]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0