tolfte mars

Idag har jag vart i skolan, som de flesta andra dagar. Lugn förmiddag, hkprovet gick ganska okej, lite snack med syon, stark lukt av spya. Promenad till tempo på rasten och därefter lite matte. När matten nästan var slut skulle jag iväg på någon anordning som vi friendsare fixat (tro det eller ej, jag är friendsare!) så jag missade genomgången av Palestinakonflikten. Bättre lycka nästa gång.
Ganska kort dag, lugnt. När jag kom hem käkade jag lite (intresseklubben noterar ivrigt) och därefter åkte jag och mamma iväg för att hämta nitton balar nypressat hö. Efter det tog vi ned Mozart till 'idrottsplanen' för att longera honom, blev inget ridhus idag, inte. Eftersom han har stått några dagar nu var han mer vild än tam. Bockade, sparkade, tokgalopperade.. Ja, men efter att han busat av sig ordentligt gick det bra. Jag arbetade honom ungefär en halvtimme innan vi återigen gick hem. 
Så har min dag vart hitintills. Jag hade tänkt mig att kanske plugga lite matte ikväll, egentligen strejkar min hjärna, men vi får väl se. Matteprovet imorgon är ingenting jag ser fram emot med entusiasm. Men, se här. 
För övrigt (se bild) fick jag och Saxin våra biljetter idag. 

/ hallåja. 


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0