femte maj

14.57
Andra inlägget för dagen.
Har egentligen ingenting intressant att förtälja.
Imorgon är det nationella matte, både skriftligt och muntligt, sedan är den där skiten ett avslutat kapitel. Skulle inte förvåna mig om (var nära att kalla min mattelärare något nedvärderande, men hejdade mig i sista sekunden) han ger mig underkänt i matte nu i alla fall. Inte ens någon sommarskola lyckas denna snåla kommun anordna. Underbart! Snålt och dyrt, det är vad det är.
När jag fyller arton tänker jag dra till New Jersey eller dylikt ställe. Jag är urdålig på geografi och skilja på länder, stater, delstater, städer osv osv, men.. jag vill hur som till något sådant där lantligt ställe. För er som sett "sweet home alabama", ptja, något i stil med det. Vi får se, men bort härifrån lilla trista Sverige ett tag ska jag i alla fall.
Dags för mig att snörvla vidare och ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0