sjuttonde maj

Sov länge, riktigt länge. Hade inte den minsta lust att gå upp. När jag väl kom upp åt jag lite frukost och kollade på de fyra avsnitten av frusna män söker kärlek, som jag inte hunnit följa via tv. Ja, sedan har jag varit ute och mockat, fått lite färg på kinderna och frisk luft i lungorna. Hunden var med ut och nu ska man nog undvika att pussa henne på ett tag... Kommer att vara själv hela kvällen nu, ganska skönt, tror jag. Ska inte göra något speciellt, fortsätta ta det lugnt förmodligen.
En annan fundering som jag har; hur kommer det sig att oavsett radiokanal spelas det samma musik hela tiden? Varje kanal har cirka 10 låtar, plus-minus, som spelas exakt hela tiden i olika ordning. Blir snart helt tokig på det! Ingen kan väl finna något nöje i att ha noll variation. Nervpåfrestande, otroligt nervpåfrestande. Och när jag var ute och mockade lyssnade jag på rixfm då Fredrik Stiernstedt var radiopratare. På något vis, genom Sanna Nielsens låt om empty room, kom han in på att han var helt själv. Fortsättningsvis berättade han vad man då kan göra på jobbet, bl.a nämnde han att man kunde olla på chefens kontor. Ursäkta, men rix är väl ändå en "familjekanal" och klockan var absolut inte mer än max 17! Vet hut, gubbstrutt! Sådana idiotier blir jag riktigt förbannad över. Han är vuxen och borde väl kunna tänka längre än vad näsan räcker, men det är väl kanske för mycket begärt. Kanske är jag gammalmodig och ett stänk av tråkig, men allt ska nuförtiden hela tiden anspela på sex. Har de två senaste dagarna hört minst 2-3 radioreklamer som har just det som huvudämne, mitt på blanka dagen. Och så slutligen den här Stiernstedt, idiot! Han är garanterad en plats på min svarta lista. Något måtta får det väl ändå vara.
Blir kanske lite mer senare.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: erica

Ida, överdriv inte ;) Ett litet uttalande i radio som han förmodligen redan fått skit för? Ta det lugnt tjejen, tagga ner :)

2008-05-17 @ 21:29:44
URL: http://www.ericaalgotson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0