vad annars

Jag har för mig att jag i något tidigare inlägg igår eller härom dagen klagade på halsont. Igår var det så pass illa att jag var på gränsen till att överhuvudtaget kunna svälja. Idag när jag vaknade hade (har) jag ont i halsen, värk i hela kroppen, speciellt huvudet och feber. Jag har till och med bevisad feber! Jag har mina föraningar och skyller på fröken Oscarsson. Hon kom till skolan, trots ordentligt febrig och förkyld, och snorade på mig. I samband med det började jag känns mig småkrasslig och så nu i natt bröt det ut. Jag hoppas att det här är en fortgående förkylning, annars kommer ju jag att missa friends- resan till Sthlm på onsdag, vilket jag sannerligen inte har någon lust med. Fast i och för sig, med min vanliga tur kommer väl jag att vara ännu sämre då så att det inte finns en chans på planeten för mig att åka. Jätteroligt, verkligen! Jag tycker nog att det är lite synd om mig, självömkan är den bästa tröstmedicinen när man är sjuk. Men det är inte direkt roligt och jag har inte ork till någonting. Roligare kan man ju ha. Så, ni som känner er manade kan ju slänga in ett litet: "krya på dig", det är ju alltid kul om fler än jag tycker synd om mig... Just det.
Får se om det blir något mer ikväll, tveksamt.
Tjarrå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej.. Du får krya på dej och hoppas du kan följa med på resan.. :)

2008-05-04 @ 20:11:28
Postat av: hdaannsjk

Krya på dig

2008-05-04 @ 21:26:12
Postat av: Saxiiiiiin

Heey kompiis.. Du mannen, krya på dig vah och hörru, vi åka och baxa klänningar nån dag när vi ownat some money.. Vad säjjeru mannen? :'D

2008-05-04 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0