vilken dag..

Ojojoj, som sagt; vilken dag. Har inte på långa vägar hunnit smälta alla upplevelser ännu. Så mycket man har hunnit med, helt otroligt. Jag ska försöka dra en kort sammafattning, för klockan är snart halv elva och jag gick upp halv fem idag.. är måttligt trött. Hur som.
Dagen började med att mobilklockan väckte mig med dess ljuvliga ton klockan 04.35, underbart! Gjorde mig i ordning och åkte därefter till skolan med pappa. Därifrån tog vi buss till Sthlm. Friends på skansen! Mysig dag med härliga människor. Vi gick runt på olika 'stationer', fick gratis saker (bl.a en ko, väska, yoggi, m.m), kramades och tittade på djur med mycket mer. Klockan ett började det hända desto mer. På scenen blev det livat och vi placerade oss långt fram. Följande individer som stod för underhållning var: Kristian Luuk (han är MYCKET roligare live, jag har en helt ny bild av honom efter idag), Sibel, Agnes, någon rapgrupp som jag inte minns namnet på och så har vi slutligen Björn Gustafsson (om jag inte hade fel på hörselgångarna innan fick jag det definitivt när han kom ut på scenen. Underbar, charmig och pojkgo, det är vad han är. Att alla tjejer skriker sig fördärvade är Inte underligt). Det delades även ut stipendier, diplom, väskor och en hel del mer. Trevligt, trevligt!
Framåt tre bar det av hemåt och väl tillbaka på plats hämtade pappa upp mig. Vi for vidare till Örebro för att kolla på fotboll. Sverige-Italien, damerna. Och jag må säga att det var både spännande och nagelbitande. OJOJOJ! Nervkittlande vid cirka tio sekunder kvar (tillägg borträknat) och Landström petar in bollen. JUBEL OCH STÅENDE OVATIONER! Helt fantastiskt, vilken glädje, vilken känsla. Synd nog var domaren ett rötägg, på tok för lättpåverkade (.. och sången: "ut med domar'n och in med med nalle puh, o in med nalle puh.. dök upp i mitt huvud). Ja, verkligen riktigt kul. 
Tack friends, tack pappa, tack lillebror, tack underbara vänner för en minnesvärd och härlig dag!
Nu ska jag ta in hästarna en aning för sent och sedan råffa åt mig lite välförtjänt sömn.
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0