Crazy Little Thing Called Love

Räkna till tio. Det är väl vad jag bör göra just för tillfället. Eller förresten, tio räcker inte på långa vägar. Jag skulle behöva räkna till hundra. Tusen. Hundra tusen. Men det skulle inte spela någon roll. Det skulle inte hjälpa för fem öre. För det första kommer jag inte in på bilddagboken. Jag har skickat efter ett nytt lösen, kommer jag in för det? Nej, inte alls. Känner för att ta datorn och kasta den väldigt långt ut genom fönstret. Agressiv ab. Jaha. Ingenting är speciellt roligt just nu. Ska gå ut och sätta mig i sandlådan. Kasta sand på någon snorig unge.
Kom hem från ridhuset för en timme sedan. Lite mör i kroppen, skall det erkännas att jag är. Och jag är trött. Utan några större problem skulle jag kunna somna nu. Innan jag åkte till ridhuset sov jag en timme på soffan. Det var obeskrivligt härligt. När jag går hem från praktiken har jag någon alldeles väldig energi men direkt jag kommer hem dör jag.
Fick ett armband idag. Och ett halsband.
Sämsta bloggskiten jag någonsin skrivit.
Nu struntar jag i det här.
Hej.


Kommentarer
Postat av: nakenkillepåmtv

vi kan räkna NER till vårt program på MTV :')

2008-11-29 @ 19:11:29
URL: http://taktslaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0