GO'KVÄLL!

SÅ HIMLA GOD OCH GLAD IDAG, DÅRRÅ!
Har verkligen gjort minimalt lite idag. Hela dagen har bara gått så fruktansvärt fort ändå. Helt otroligt.
Om en liten, liten stund ska jag fortsätta med mitt rum. Få ner allt i lådor. Det skulle behöva bli klart idag. Annars blir inte mamma glad. Hon hade tänkt greja mitt rum i morgon. Måste bli klar idag.
Sista november idag.
December imorgon.
Ojdå, vad tiden går fort. Om typ tre månader blir jag sjutton.
Sjutton år, liksom!
Känns så alldeles totalt overkligt.
Ett år kvar till körkort.
Okej.
Igår var jag till Örebro med familjen precis hela dagen. Typ.
Vi handlade färg till mitt rum. Det kommer bli grå väggar och så en ganska så jätteorange vägg. En fondvägg, så att säga. Fedt tufft. Ganska chockerande jämfört med mina vitrosa löjliga som jag har nu. Det kommer bli PÖRFÄKT!
Jag hann även inhandla lite grejer åt mig. Mjukisbrallor, mjukiströja från Intersport. Foundation (finally riktig märkesfoundation, blev tokig på vår budgetkladdgrej). Leggins. Och så en blå parkas, på rea var den lilla darlingen. Blir skönt för mig i vinter. Tumme upp för det! Ptja. Jag kommer gå runt i den hela tiden ändå. Det sade bara klick. Klickerriklick.
Slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0