kul tjej

Kom precis hem från ridhuset. Eller ja, jag kom precis in från stallet i alla fall. Ridhuset var jag i innan. Men jag hade stallet ikväll så jag har bökat och fixat där ute ett bra tag nu, så pass länge att jag missade bonde söker fru. Hur lycklig är jag på en skala? Noll? Hm.
Har käkat rostade fullkornsmackor. Lyssnar på The Smiths. Funderar på att dra mig in på mitt rum. Avsluta lådstädandet som jag i min tillfälliga sinnesförvirring startade.
Barnsligt i skolan idag. I samband med detta fick jag en penis på min arm. Den går inte bort.
Fy. Finns ingenting att skriva.
Jag är bitter på det hemska svenska vädret. Slask och lera vart man än ögat vänder. Jag vill bara bort härifrån ett tag. Varmt land. Öken! EN ÖKEN VORE PERFEKT! För övrigt behöver man vadarstövlar för att lyckas ta sig ut till bilen. Det är inte speciellt normalt.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Saxin

Attans, insåg att jag också missade bonde. ><

2008-11-13 @ 09:27:32
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0