onsdag - lunch

Idag sov jag till klockan åtta, drog mig några minuter för att jag verkligen inte orkade gå upp. Men det var kroppen som sade nej och inte huvudet, liksom, jag var inte trött. Helt fantastiskt. Jag var inte trött. Sådan underbart skönt känsla.
Ska idag egentligen sluta halv fem men jag skall gå få vid fyra så att jag får skjuts hem. Det är ju helt fantastiskt. Sådant gör min dag. Jag har blivit en sådan fantastisk motionerare. Ni skulle bara veta. Det kommer snart att finnas en slående likhet mellan mig och en vinthund. Vänta ni bara.
Idag känns det som en bra dag. Jag är fortfarande lyckligt stolt över min överdrivet härliga insats på pokern igår. Det kommer jag kunna leva länge på. Dock så vill nog den andra partern, min lilla älskling, glömma det så fort som möjligt vilket är oerhört förstående.
För övrigt så har vi tre månader idag.
Jag och min älskling.
Känns lite dumt att deras praktikant sitter här och hamrar på datorn när rummet är fyllt av diverse lärare. Kanske borde jag ta och avlägsna mig. De kanske faktiskt har saker att göra. Sitter och trummar med fingrarna. Okej.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0