skojfriskt

Rolighetens grejer inträffade i kväll, men jag har ingen att berätta det för just nu, så jag får väl istället delge allmänheten.

Vi var på väg till bilarna. Jag, mamma, pappa, bror, Saxin och hennes mor.
Jag och Saxin går och samtalar om den trevliga händelsen då jag puttade henne i en snödriva samt säger något om hur halt det är.
Innan någon hinner reagera, "VOOPS", så ligger Saxins mor där pladask på marken. Det blir knäpptyst. Alla tittar. Till slut säger min mamma, tror jag det var, 'nejmen oj! hur gick det?'
När hon svarar 'bra' och småskrattar lite dog jag och Saxin. Det krampade i magen och jag vet inte hur länge vi skrattade. Jag fick ingen luft. Det var bara så hysteriskt roligt. Kramp! Elakt, dessutom.

På vägen hem i bilen samtalar familjen om hurvida mor och far jobbar natt samtidigt. Till sist kommer vi fram till att det kommer att inträffa om några helger. Hur som.
Då säger jag till min bror;
"När mamma och pappa jobbar natt samtidigt, ska vi ha fest då? FF! FF! FF!"
Min bror ser fundersamt på mig innan han säger:
"Vad står FF för? Fet fest?!"

JAG DOG!
Det var alltför ikväll.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Emilia Saxin

det var skojjigt! vi är två skojjiga typer du och jag Herman..!

2008-11-21 @ 18:21:54
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0