snabb update.

Det är så tråkigt att vara bäst på poker hela tiden.
Om Tommy säger att han var bäst så säger han fel.
Kom ihåg det gott folk!
Lämnar han en kommentar som påstår att han är bättre än mig så har han helt fel.
Han ljuger! En lögnare!
Jag är pokermästare, helt oslagbar, jag lovar.
Imorgon skall jag gå upp klockan 6 och duscha, ta på mig lite kläder och därefter GÅ till jobbet.
Ja, jobbet.
APU- platsen med andra ord.
Det var ett trevligt ställe.
Jag är döv och gillar mellis.
Ska alldeles, alldeles jättesnart gå och lägga mig om jag överhuvudtaget skall orka upp imorgon. Jag kommer vara helt död.
Om jag orkar kanske jag tar en tripp till ridhuset. Det skulle jag behöva.
Sedan tänker jag nog sova en liten stund.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Tommy

ÄR DU BÄST??!! fy så man kan ljuga da. jag är så klart bättre än dig..!!! fy lögnhals!!! jag är ju kung på allt ;) puss!

2008-11-17 @ 22:17:00
Postat av: saxin

harkel vem var det som vann över dig i husbilen? (aa)

2008-11-18 @ 08:52:14
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0