förändringarnas dag

Idag ska jag göra något oerhört radikalt och oväntat. Eller oväntat och oväntat. Jag har ju trots allt funderat på det ett tag så det är ingen sådan där spontan grej som bara poppat upp för mitt inre. Vi talar om en hårförändring. Inte bara en vanlig klippning, en liten finslipning. Nej, idag blir vi mörka. Jag har tänkt mig något rödbrunt, dock blir det ju aldrig så som man tänkt sig. Så, håll i hatten gott folk. Kanske kommer jag att ångra mig något alldeles förskräckligt eller så kommer jag att bli nöjdheten själv. Det är spännande.

Kommentarer
Postat av: Pringles

Det blir säkert super fint

2008-10-18 @ 14:31:24
Postat av: Tommy

ohh spännande ;) hoppas att det blir bra iaf. :)

2008-10-18 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0