h e y y y

Här följer en liten snabb uppdatering, bara så att ni skall veta att jag är vid liv fortfarande. Men det är knappt.
Igår var jag och Saxin på marieberg större delen av dagen. Jag lät pengarna flöda och jag kan nog känna ett litet stygn av dåligt samvete. Nu har jag i stort sett bara pengar till klippning och färgning om en dryg vecka. Sorgligt. Men jag köpte bara bra saker, så det behöver jag åtminstone inte må dåligt över nu. Jag köpte ett par jeans, två tröjor, två nagellack, en scarf, hårspray, kola stövlar och så något mer har jag för mig. Just ja! Fempack hudfärgade strumpbyxor samt ett par röda strumpbyxor. Så nu har jag mina röda i alla fall. Fy, vad bra det känns, må så sägas!
Vi inhandlade också bjglass och den var helt okej god. Förutom kakdegen. Varför har man i kakdeg i glass? Jag fick ont i magen och mådde illa, men det skall erkännas, det var gott.
På kvällen mös vi och gick igenom vt med massa levande ljus, the, dricka och det slutade som vanligt med... total urspårning! Vi eldade pennor, bokmärken, plastskedar och ja, gjorde en "liten" brasa som fick mamma att bli riktigt upprörd. Sammanfattning; tack och lov har inte jag någon fungerande brandvarnare på mitt rum numer.
Vi besprutade även hela mitt golv med pattångsspray. Hm. Det blev oändligt halt och jag höll på att dö. Saxin sprayar vid min säng, lite djävulsk som hon är, i hopp om att jag ska ramla. Vi går ut till datorn. Sitter där en liten stund då hennes mobil plötsligt ringer, den ligger på mitt sängbord. Hon rusar och strax därpå hör jag en stor duns. Saxin ramlade! Behöver jag ens skriva att jag skrattade så att jag grät? Det var det absolut roligaste på mycket länge. Ojojoj! HUMOR!
Nu sitter jag hemma hos Saxin. Vi blev bjudna på mat här idag, minsann. Supertrevligt och mättande gott. Jag är verkligen jättemätt. Jag har ätit älg!
Nu ska vi nog snart bege oss hemåt. Ska bli lite skönt faktiskt. Fixa åt hästarna, ta på lite mjukiskläder, tända ljus, läsa. Det ska bli riktigt tummen upp för jag är just nu mer död än levande. Sjukligt trött AB.
Någon annan som haft en någorlunda fartfylld helg?
SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0