wzzzup

Hola amigos!
Jag sitter återigen i skolan och roar mig, alltid lika roligt. På morgonen hade vi svenska, vi gjorde inte speciellt mycket. Sedan hade vi engelska med pms-stefan. Argare och mer lättirriterad man tror jag aldrig att jag träffat. Kalla kårar och rysningar i hela kroppen! Vi hade prov. Jag hade inte pluggat det allra minsta men jag tror att det gick helt okej bra i alla fall. Spännande! Jag skrev mycket om min sommar i alla fall, trots att jag gjorde så lite som möjligt. Jag gör alltid så lite som möjligt. Eller ja, nästan i alla fall. Eller förresten, jag vet inte. aja, tummen upp för det i alla fall.
Nu har vi barn och kultur, tror jag. Jag är faktiskt inte helt säkert. Men idag vet jag åtminstone vad jag borde göra. Att borda göra saker och att göra det är två helt skilda saker. Jag är inte så bra på det senare alternativet. Men det brukar ordna sig. Eller jo, det ordnar sig.
Jag fick för övrigt vg på senaste provläxan vi hade i barn och kultur. Men det fick nästan alla så jag är väldigt osäker på om jag ska vara nöjd.
Idag slutar vi 14.20 vilket skulle kunna vara ganska behagligt. OM MAN NU KOM HEM DET VILL SÄGA!!! Men det gör man ju inte. Man kommer inte ens med 14-bussen som är den sista bussen innan alla andra bussar. Det är trist, faktiskt.
Nu kanske man skulle ta sig i kragen och göra lite arbete. Fast jag vet inte. Det finns roligare saker. Men man kan ju inte ha roligt hela tiden. Vi avslutar med ett citat som passar in i detta sammanhang:
"Pass på, nu kommer guppet. Vi tar det igen, inte för att jag tycker det är kul utan jag gör det för eran skull"

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0