gröna snusktomater

Från det att klockan var runt 18-draget har jag läst. Jag läste och läste och läste. Framåt 21.30 var jag färdig. Då hade jag plöjt igenom min 398-sidiga bok. Nu har jag dessutom skrivit en recension där jag med väl valda ord sände en förbannelse över denna vidervärdiga bok. Stekta gröna tomater på Whistle Stop Café, var den bok som fick mina ögon att blöda. Jag ska inte köra någon lång förklaring om varför jag avskydde den men sammanfattningsvis kan man väl säga något i stil med att; värdelös. VÄRDELÖS! VÄRDELÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!
Men inlämningen för morgondagen är klar och jag känner mig... trött i ögonen.

Jag får ut mer av att läsa bustidtabeller alternativt telefonkatalogen.

Verkligen inte något jag rekommenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0