glaaaaaaaaaaaaad

Här är det täta uppdateringar. Jag vet att ni saknar mig. Förlåt. Så jättemycket.
Jag är ju i skolan dagarna i ända. När jag kommer hem så rider jag eller umgås med Esben vilket brukar vara i form av promenader och muskelpumpning.
Idag har jag och Elin simmat och det var störtskönt!
Åh! Ska jag säga en sak, ska jag det?!
Jag är SÅ GLAD!
Jag är glad hela tiden.
Och den här dagen. Det har varit en sådan härlig dag.
Tur att jag ska träffa Esben och bränna fett på elljusspåret om en stund, för jag kan snart inte sitta still!
Jag bubblar inombords och känner mig så lycklig.
Allt känns så bra. Så inåt skogens jättebra!
Vi har en minibuss står här utanför också. Det känns lite coolt. Jag ska nog åka i den sedan.
Wow.
Nej, vet ni? Det här blev så otroligt osammanhängande att jag ger upp. Glad, det är vad jag är!
Alla där ute, alla ni få som läser min blogg; dra på smilbanden!

Kommentarer
Postat av: popluggen

usch du är läskigt glad börjar gråta nu på en gång

2009-08-26 @ 20:46:03
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Underbart att du är så glad som du är! Bästa du!



En riktig hurtbulle är du också.

2009-08-27 @ 18:15:26
URL: http://erikkeding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0