hola amigos

Jag har tappat bloggstinget lite som ni kanske märkt. Men det är ingenting att haka upp sig på, så småningom så kanske det återkommer. Håll ut och var tålmodiga.
Jag tänkte bara skriva ett par kortfattade meningar, bara för att.
Jag vaknade tio i nio och kände mig alldeles förskräckligt utsövd. Faktum var att jag tvärslocknade, som om någon tryckt av på en knapp, så fort jag lade huvudet på kudden igår. När jag insåg att det var lördag så sköljde faktiskt en liten besvikelse över mig. Ingen skola, med andra ord, vilket gjorde mig lite lagom nedslagen. Jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt!
Men det är bra med helg, lite omväxling och jag har faktiskt en del saker som behövs tas itu med.
Som idag ska jag måla. Jag ska i stort sett få klart stallet. Det som inte går att måla idag tar jag imorgon så vi siktar på att få in dem runt tisdag, onsdag.
Senare idag får vi även besök från Gotland. De ska sova över här en natt. Mycket trevligt.
Ikväll har jag även bokat promenad  och nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning och sedan fara iväg och jogga ett varv. Det här att komma igång är smärtsamt och en riktig pina. Jag har konstant träningsvärk men hoppas på att det snart blir bättre. Jag vet ju det. Håller man bara ut så ger det resultat.
Så, dags att ta på sig trikåerna och ett laddat humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0