jag lever typ

Jag har varit och fiskat kräftor tillsammans med familjen ikväll.
"Fiskat kräftor" var kanske att ta i. När jag begav mig hemåt för ungefär en timme sedan hade vi fått upp en ynka liten krake. Så jag förväntar mig en riktig kräftskiva i helgen. Underbart!
Men det var ändå värt att sitta i en obekväm solstol och fördriva timmarna genom att äta popcorn. Och en hel del annat...
För det första så var halva släktet där. Och för det andra så inkluderade detta min fina lilla kusin.
När det började mörkna kröp hon upp i mitt knä, drog en jacka över sig, borrade in sig ordentligt, och somnade. Det finns inte ord som kan beskriva hur det kändes. Hur mycket jag älskar den lilla tjejen. Maximal lycka.
Den här dagen har i övrigt varit fantastisk.
MEN JAG ÄR SÅ IN I BÄNGENS SKITTRÖTT!

du gör mig så lycklig.
aldrig, aldrig, känt såhär tidigare.
du gör mig så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0