nuts

Inte så konstigt att jag faktiskt längtar lite till skolan, va?!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ella

Pinsamt nog längtar jag också till skolan litegrann. Jag har hört att sista året på gymnasiet är det bästa, så...



Sv: (förlåt att det tog lite tid att svara) Ok! Jag skriver upp den på listan med böcker som jag vill läsa (ja...jag har en sådan). Jag har hört talas om Denise Rudbergs "Tillsammans" men inte köpt den. Ska nog ta och göra det. Tillsammans med "Jenny S" då.

Och så var det ju det här med att tipsa dig om en...hmm... Jag kan tipsa dig om Janet Evanovich, som skriver en serie om en prisjägare som heter Stephanie Plum. En väldigt humoristisk serie som handlar typ om hur hon råkar i trubbel i sitt yrkesliv, men också med kärleken. Väldgt, väldigt rolig serie. Pröva den första boken "Lovligt byte", jag älskar den!

2009-08-11 @ 11:14:38
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Ankey

Åh, gulle. Längtar faktiskt också lite, ska bli riktigt trevligt att träffa alla igen. Dock får ni sakna mig i en vecka, men jag antar att ni överlever :)

2009-08-11 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0