saker att göra idag

1) Måla insidan av stallet. Senast jag målade stänkte min bror ner hela mitt hår med falu rödfärg som inte gick bort i första taget. Och då var jag blond. Nu skulle det väl inte synas. Hur som helst så kommer jag att behöva stå på en skyhög stege. Högre än lilla fritt fall! Så hör ni inte av mig senare så har jag trillat ner och dött.

2) Rida Mozart. Så mycket mer om den saken behöver jag väl inte säga. Kan möjligen förtydliga att Mozart är en häst. Men inte misstolkar ni väl sådana simpla saker? Nej, för då är ni löjliga. Löjliga!

3) Inte börja spela farmville. Jag får så många presenter varje dag, och jag är tacksam, tror ingenting annat. Jag älskar presenter! Även om det är i form av olika slags träd och kor och diverse djur. Och att så många ville ha just MIG som granne, det är häpnadsväckande, jag blir faktiskt rörd. Men för det första är det beroendeframkallande, jag kan inte haka upp mitt liv på när jag skall skörda. Dessutom känner jag mig redan så bondig att farmville-spelande vore ett sant nederlag. Då kan jag lika gärna dra på mig blåstället, gröna gummistövlar med stålhätta i tån, stoppa in ett halmstrå i mungipan och sedan knalla över till grannen och be att få mata hans kossor.


Se! Sedan igår har jag fått 19 presenter och 5 som vill bli granne med mig. Hur coolt?!

Jag ska göra fler saker som jag inte tänker skriva. OK?!
Jag ska gå på toa! Klä mig! Äta! Massor med spännande grejer!

Kommentarer
Postat av: wollan

Tjena du är väl med på gratisbio och gratisgen?



På gratisbio behöver man bara samla 200 poäng för att få presentkort, så de går väldigt snabbt, sidan utvecklas snabbt och de finns massor med erbjudanden man kan delta i, undersökningar, besöka hemsidor osv. genom att bli medlem via mig så får du några extra välkomstpoäng. Man får även poäng för att man skaffar nya vänner på sidan samt skriver i gästboken.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=120248



Gratisgen är också en bra gratissida, där får man lite roligare premier, ipod, kamera osv. Lättast är bara att be dina 7 närmsta vänner bli medlemmar och samla 10 poäng så har du din första premie som har ett värde på 500 kronor.

http://www.gratisgen.se/ref/95306

2009-08-12 @ 13:34:18
Postat av: Daniel

Värsta poppis du e! :)

2009-08-12 @ 14:39:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Erik Keding

Du är en riktigt poppis tös du!

2009-08-12 @ 15:57:02
URL: http://erikkeding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0