Pimpling

Nu har vi pimplat. Jag med familj, mormor och morfar samt E. Det var trevligt.
Eller, ganska så i alla fall. Vi fick ingenting. Det var rättså dött. Tålamoood!



Morfadern som beklagade sig över kameran, därav det
bistra ansiktsuttrycket.


Fullt sjå har grabbarna för att göra mig ett hål.


Ingen fisk ännu? Vet inte riktigt vad han gör. Visslar på dom?


Mor och mor-mor.


Dags att ge upp.


Morotsfärgat hår och rödmosigt ansikte. Det är så vi gillar't!
På tal om morotsfärgat hår, jag skall färga om det den 29e, om jag minns rätt.
Vad skall vi göra då? Brunt/rött/blont? Det lutade väl mest åt blont, men nu 
vet jag inte riktigt längre. HMMMMM! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖT FAMILJ

2009-02-20 @ 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0