Terrordåd i datorsalen!

Hela klassen sitter inpressade i en datorsal. Datorerna är inte vad de än gång varit, även om de inte direkt är dåliga.
Bland annat har min dator två jack, ett litet och ett större, den är givetvis användbar men det är föga irriterande. Jag tillhör den där amatören som anser att datorn, det är skärmen. Och det jag då menar med två jack i datorn är att det är skärmen som råkat ut för vandalisering. Min fråga är följande, vilket inkompetent pucko har sönder skärmen? För inte är det någon olyckshändelse! Vem är tillräckligt dum i huvudet för att få för sig att ha sönder en skärm? Idioter! Deras handlande resulterar i en sak; min förbannelse!
Jag behöver inhandla ett stort lager voodoodockor.

Kommentarer
Postat av: Saxin

Vi alla vet att det är du jackass! (Fattar du mitt skämt?)

2009-02-12 @ 10:48:47
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: Mahlin

haha klockrent inlägg. finns inget värre när datorer är förstörda och är hur sega som helst. ><

2009-02-12 @ 11:46:21
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0