januari, tjugoandra

Idag ska Anki beställa biljetter till Håkan den tjugosjunde februari i Örebro! Det här har jag varit taggad på sedan september någon gång men så blev det ju framflyttat och så nu är det äntligen klappat och klart. Det gäller ju att ladda upp för Coldplay i Augusti...
Om vi säger såhär, mitt hår är väldigt rött. Speciellt utomhus. Inomhus vet jag egentligen inte hur det ser ut, nog allt är det rött, men när uteljuset kommer på... ja, då kan jag lova att man inte skulle kunna missta sig. Men det var ju såhär jag ville ha det, ska väl antagligen bara vara tacksam. Det är jag nog också egentligen.
Jag har fårskinnstofflor på mig just nu. Det är ganska varmt. Dock är de ärvda av min lillebror som växt ur dem så det är väldigt nergådda. Äsch, det gör ingenting! Och på tal om att ärva av min lillebror... trots vår femårs åldersskillnad har han betydligt större fötter än mig. Igår fick jag ett par adidas gympadojor av honom och dessa var vare sig trasiga eller lämnat några som helst spår efter hans fötter. Lyckan är total! Speciellt när kommande studiebidrag redan gått upp i rök...
Hur som helst. Massivt tack till mor och far som bjöd mig på Håkanbiljetten.
Slutligen, är det verkligen bara jag som tröttnat på mörker och IS?
Fy.
Just, ja. Min träningsvärk blev det inte mycket med. Mina armar, är väl bicepsen som känns lite ömma och stela. Men besvärad av det är jag inte. Kommer väl kanske att kännas mer i morgon. Än ser jag inte ut som en invalid åttioåring.
Imorgon ska vi ha curling hela förmiddagen på lektionen friluftsliv. Roligt, faktiskt. När jag kommer hem hoppas jag hinna med häst och lite träning. Vem vet.
Nu blir det one tree hill.

förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0