rain

Jag gav dig allt, jag höll inte tillbaka.
Jag tillät mig själv att älska, såsom jag älskar dig har jag aldrig tidigare någonsin älskat någon.
Jag var rädd för att älska, hänge mig någon fullt ut. Och när jag väl gjorde det, vad hade jag för det?
INGENTING!
Jag har i stort sett aldrig varit såhär sårad.
Du får göra som du vill, göra det som känns bäst för dig. Det är det viktigaste, att allt blir rätt.
Men tro inte att du kan få allt. Man kan inte både behålla och göra av.
För första gången i mitt liv är jag verkligen kär. Jag är inte bara förälskad, något ytligt. Nej, det här är så mycket djupare.
Bara din doft gör mig knäsvag, bara tanken på dig får mig att gråta av saknad.
Jag HATAR DET! Det är inte värt något.
Mitt hjärta har krossats så totalt.
Men det är helt och fullt mitt eget fel.
Ger man sig in i spelet..
Jag avskyr mig själv,
just därför att jag tillät mig att älska.
och att bli älskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0