bra dag

Det här har varit en bra dag. En väldigt bra dag, rättare sagt.
Jag har varit på sk där jag träffade en hel drös med underbara människor, många som jag inte träffat på länge.
Främst träffade jag Andreas.G och Tommy (som jag iofs redan träffade i fredags). Det var väldigt, väldigt roligt.
Som sagt träffade jag många fler, men det finns ingen anledning att skriva ut alla. Jag hade med mig kameran och jag hade tänkt använda den. Sedan fick jag ångest; den skulle säkert bara bli obekväm att bära på. Så!
Fin dag.
Nu är jag jättetrött och har en otäckt molande huvudvärk. Men äsch, så vadå.

Kommentarer
Postat av: MrT

Ja det var trevligt :D tack för att du kom :)

2009-07-27 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0