det är inte lätt när det är svårt


Jag tog en massa bilder jättetidigt i morse innan jag skulle iväg.
Men kan man se på mig att klockan inte ens är sju?! NEJ!
Jag är en sådan bra skådespelare att det är totalt omöjligt!
Mest ville jag visa att jag har färgat håret men om man frågar min mamma
är bilden otroligt missvisande (inte gällande färgen)
Hon tycker alltid att jag får till "för bra" vinklar och fejksmilar.

Så då bestämde jag mig för att inte le det minsta, inga konstigheter.
Men då är det missvisande I ALLA FALL! INGEN DUBBELHAKA någonstans!

Så då försökte jag få med hakan. Jag gjorde ett x antal tappra försök och
jag är besviken (HAHA NOT!) att det inte bli bättre än såhär.

Kommentarer
Postat av: duvetvem

Vacker.

2009-07-24 @ 22:27:30
Postat av: Ida svarar:

Jagvetvem ; tack så mycket. det var väldigt snällt sagt. dock vet jag faktiskt inte vem du är.

2009-07-24 @ 22:37:19
Postat av: anonym

Detta är troligtvis min sista kommentar på denna blogg. Jag såg dig idag i verkligheten. Du är söt på bild, men ändå sötare i verkligheten. Synd att du inte kom fram och småpratade lite. Ledtråd till vem jag är: anem.

2009-07-24 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0