headache

För stunden besitter jag en huvudvärk som inte är av den här världen. Sedan i morse har den uslingen kommit och gått lite som det passat. Har några alternativ till varför den har uppkommit överhuvudtaget.
Ett kan vara att mitt huvud övertagits av små hamrande utomjordningar.
Ett annat kan vara att jag utom mitt medvetande gått in i en vägg byggd av tegelsten.
Det tredje jag överväger är att jag kanske fått en tumör som trycker mot min obefintliga hjärna.
Nej, fy. Sådant ska man verkligen inte skoja om! Därför gjorde jag inte det heller. Jag är alltid gravallvarlig, gränsar till en riktig buttergök.
Mitt fjärde och sista alternativ är vätskebrist. Ni vet, att jag druckit på tok för lite förhållandevis till värmen och min ständiga fysiska aktivitet.
Jag tror på det med utomjordningar, tveklöst.
Jag tror jag tänkte skriva något mer, men min tankeverksamhet gick precis i baklås. Så jag ger upp och sätter punkt här.



Den där lysande grejen, det är inte månen, det är en lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0