den du

Idag har jag varit riktigt duktig. Ja, du hörde (eller läste) rätt!
Efter några timmar i solen runt lunch så har jag enbart städat. Jag har dammsugit, bytit i sängar, diskat, torkat golv, listan skulle kunna göras kilometerlång.
Just nu ser jag fram emot torsdag och fredag. På torsdag ska jag rida två lektioner för min privatinstruktör. En dressyr och en hopp. Och på fredag blir det ytterligare ett pass. Det kommer utan tvekan vara knallhett men det skall ändå bli suveränt roligt. Så jag passar på att tacka mor och far som ger mig dessa lektioner som i sanningens namn inte är gratis. Får se om jag även får ett par ridbyxor, minns inte om mor fick tag i några eller inte. En sak vet jag i alla fall; när jag pratade med mor för några timmar sedan undrade hon om jag ville ha någon parfym! Och det ville jag! Hon snackade på om Lacoste, Britney Spears, Escada och vem vet allt. Suprise!, blir det.
På tisdag har jag, Elin och Alex planerat en sjudundrande utflykt. Om det blir vandrarhem (ett jättetjusigt!) eller inte är än så länge oklart.
Jaha. Nej. Överväger att ge mig ut till hästen och sända en förbannelse över alla otäcka flygfän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0