21.35

Idag har jag varit i skolan - precis, det brukar jag vara i veckorna.
Jag pluggade som aldrig förr inför provet idag, friluftsliv, jag kunde allt. Jag var laddad, beredd att ge järnet - blod, svett och tårar. Jag var redo att ge mig in i fighten om ett bra betyg på provet, ett riktigt bra betyg! Och vad händer? Vi får ett fjuttigt litet "test" med inte ens hälften av frågorna. Tre sidor var det, varav 1,5 sida var utvärdering. Idioti! Besvikelse!
Sedan har vi inte gjort så förskräckligt mycket mer.
När jag kom hem fixade jag lite på mitt rum och därefter rotade jag fram A3 papper samt lite färg och satte igång med att måla. Det var det roligaste på länge. Riktigt mästerverk a la Ida. Har varit sugen länge nu på att måla och så äntligen tog jag mig i kragen och faktiskt gjorde det. Därefter gick jag ut till hästarna och gjorde klart.
Nu har jag duschat och packat min svarta bag - för imorgon bitti ska jag och P simma.
Ska ta och fixa lite annat nu...
GYDERNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0